dirty

dirty

Furcsa dolog az álom.

Linkblog

Szerzők

bajnoki burger

2011.01.21. - Dirty Szólj hozzá!

Épp aktuális barátnőmmel Csillebércen sétálgattunk, amikor szóltak, hogy épp ott zajlik az Olimpia. Egy szempillantás alatt a páros műkorcsolya döntőjében találtam magam.

A kűr jól indult, de sajnos a nagy ugrató után, a gödröknél rosszul értem talajt (jeget), és kicsit kificamodott a térdem. Nem volt vészes, de azért sajgott. Folytattuk a programot, ezt a közönség óriási tapssal jutalmazta. Nem is lepődtem meg, amikor bejelentették, hogy mi nyertünk.

Nem volt győzelmi ceremónia ott helyben, ezért úgy döntöttem, felkeressük a hamarosan végleg bezáró Fanni büfét. Az ott dolgozó hölgy roppant kedves volt, de sajnálattal - ugyanakkor ellentmondást nem tűrve - közölte, hogy nem tud nekem hamburgert készíteni, mert elfogyott a lekvár. Mindezt szomorúan vettem tudomásul.

A bejegyzés trackback címe:

https://dirty.blog.hu/api/trackback/id/tr322601825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása