dirty

dirty

Furcsa dolog az álom.

Linkblog

Szerzők

a látogató

2007.05.20. - Dirty Szólj hozzá!

Csöngött a kaputelefon. Életem első barátnője volt, évek óta nem láttam, nem hallottam felőle. Kamu nevet mondott be, de beengedtem, azt mondta, valami fontosat akar mondani. Belépett az ajtón. Régen jó nő volt, de most a fene tudja, gusztus dolga. Cigány bőrkalapban, fazonra vágott pofaszakállal és egy kis bajusszal érkezett, suhogós öltönyben. Mondtam is neki, hogy "régen jobban tetszettél". Jött vele pár hasonló, zizegős melegítős figura. Azt mondta veszélyben vagyok, és valami rossz fog velem történni. Lárifári.

A bejegyzés trackback címe:

https://dirty.blog.hu/api/trackback/id/tr284022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása