dirty

dirty

Furcsa dolog az álom.

Linkblog

Szerzők

repülőn utazva

2007.06.09. - Dirty Szólj hozzá!

Tegnap Jeremy barátommal útra keltünk repülővel Amerikába. Délután négykor indultunk. Mivel utolsóként érkeztünk, nekem csak a gép orrában jutott hely, ahol már ült két kövér japán tizenéves. Még jó, hogy egy nagy kádban félóránként meg tudtam fürdeni, mert az út nagyon hosszúnak ígérkezett: egy teljes nap alatt csak Ljubjanáig jutottunk el. Ezen azért alaposan meglepődtem, hát még azon, hogy amikor a Firenzei leszállás után kaptam egy jobb helyet a gép  idegosztályán, akkor a mögöttem lévő sorból néhai Anyám üdvözölt, vadiúj férjével. Mindketten roppant elegánsan voltak felöltözve.

A bejegyzés trackback címe:

https://dirty.blog.hu/api/trackback/id/tr2695700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása