dirty

dirty

Furcsa dolog az álom.

Linkblog

Szerzők

a temetés

2007.05.16. - Dirty Szólj hozzá!

Meghalt a Mazula. A temetésére egyedül mentem, Icuka nagyon sírt. Nagyon kellett vizelnem, de illemhely híján egy kofferbe pisiltem, nagyon, de tényleg nagyon sokat, kb. 20 litert. Amikor épp becsuktam volna a bőröndöt, észrevettem, hogy kihugyoztam a bal herémet, ami most ott úszik véresen a sárga lében. Teljesen kétségbe estem, kivettem, átlátszó nejlonzacskóba tettem, és csak rohantam, rohantam...

A bejegyzés trackback címe:

https://dirty.blog.hu/api/trackback/id/tr1876841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása